סוף שבוע עם אלדוס האקסלי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

החלטנו הסוף שבוע לתת לכם הקוראים מעין סיכום לחלק מהכתבות שהעלנו המדברים על “עבודת המופת”, מטרת הסדר החדש בנוגע להנדסה החברתית המתבצעת על כולנו.

הכתבות המדוברות:

אבן החכמים של מתכנתי התודעה

חינוך מחדש של הלשכה הלבנה

תובל קין, ופולחן האש

הצד האפל של אונסקו

בכתבות הללו דיברנו בצורה יחסית מופשטת כיצד מעבירים את הצי-בור בלא מודע תהליך אלכימי מסוים. אך הפעם ניתן לכם להעביר את הסופ”ש עם סרט אשר יוריד את העניינים לקרקע ויציג את “נבואת הזעם” של אחד הסופרים שהכי השפיעו עלינו בהקמת האתר, אלדוס האקסלי. אזהרותיו של האקסלי נוגעים לדברים עליהם כתבנו באתר כגון הרודנות המדעית, דת ההומאניזם החילוני, שליטת תודעה,טרנס-הומאניזם ועוד.

“בדור הבא בערך תהיה שיטה תרופתית לגרום לאנשים לאהוב את השעבוד שלהם וליצור דיקטטורה ללא דמעות, כלומר יצירת מעין מחנה ריכוז ללא כאבים לחברות שלמות כך שחירותם של אנשים למעשה תילקח מהם בעוד הם די ייהנו מכך”. — אלדוס האקסלי.

קטע קצר שכתבנו בזמנו על האקסלי:

יושב ראש הראשון של אונסק”ו היה הומאניסט ידוע בשם ג’וליאן האקסלי. ג’וליאן היה הומאניסט, ביולוג ואבולוציון אשר קידם את רעיון הרוחניות האבולוציונית. בין היתר היה מיודד עד מאוד עם ביולוג וסופר אחר בשם ה. ג. וולס, אחד הפעילים הבכירים של אגודת פאביאן בזמנו, יחד הם כתבו את הספר “מדע החיים” (1929). ג’וליאן ללא ספק היה איש משפיע ביותר על הלך המחשב של ה”סדר העולמי החדש” ובזמנו מתוך עיסוקיו באבולוציה הגיע להיות אחד המקדמים הידועים ביותר של תנועת האאוגניקה. הציטוט הבא שלו מראה כי האמין שהאוכלוסיות הנכשלות בחברה הם בעצם בעלי מטען גנטי נחות:

“השכבה הנמוכה מתרבה בקצב מהיר. לכן… אסור שיהיה להם גישה קלה לטיפול רפואי או סיעודי שמא ההסר של הבדיקה האחרונה על הברירה הטבעית יביא לכך שיהיה קל מידי לילדים להיוולד או לשרוד; אבטלה ממושכת צריכה להיות עילה לעיקור.”

Huxley J.S. 1947. Man in the modern world. Chatto & Windus, London. Originally published in The uniqueness of Man, 1941

אחיו של ג’וליאן היה לא אחר מאשר הסופר הנהדר ואיש החזון, אלדוס האקסלי. כיוון שאלדוס האקסלי היה סופר מצויין בעל יכולות כתיבה וביטוי יוצאי דופן, וכיוון שהיה כל כך קרוב לאנשים אשר היוו את רוח הזמן עליו מושתת האו”ם והסדר העולמי החדש, התאפשר לו להזהיר את העולם על מה שבפתח ולכתוב את הספר “עולם חדש מופלא” הנחשב לאחד מהספרים החשובים והמצמררים ביותר המתארים חזון קודר של עתיד העולם תחת דיקטטוריה מדעית[קרבתו לג'ידו קרישנמורטי גם נתנה לו הצצה מקרוב לעולם התאוסופי]. ספרו אפילו מזהיר נקודתית מפני האוטופיסטים הסוציאליסטים מאגודת פאביאן כגון ה. ג. וולס וג’ורג’ ברנרד שו. הדבר ניכר בספרו בפרק השני שם הוא כותב על שיטת התנייה להחדרת מידע בזמן השינה לאנשים הנקראת hypnopædia, אשר התגלת על ידי דמות בשם ראובן רבינוביץ’ בזמן שישן והקשיב להקלטה עם דבריו של ג’ורג’ ברנרד שו (שהיה כמובן ברשימה של מה שהמדינה מרשה לשמוע). כמו כן אחד הסיבות לכתיבת הספר היה תגובה לספרו האוטופי של וולס “Men like gods”. כמו כן בספרו מציג כיצד השם של פורד החליף את שמו של אלוהים כאזהרה מפני אותם בעלי הון פאשיסטים של הסדר העולמי החדש.

ג’וליאן הקסלי הוא האיש שטבע את המונח “טרנס-הומאניזם”, (ראו כתבת תחקיר שלנו בנושא), ולכן אין להתפלא שהיה חבר מיודד וקרוב של פייר טיילהרד דה-שרדין ועזר לפרסם את עבודתיו במערב, ושהם נפגשו לראשונה באונסק”ו.

סוציאליסטים מאגודת פאביאן ידועים כיום כוללים את דוד רוקפלר, ג’ורג’ סורוס, ביל קלינטון, ועוד…

קצת רקע לפני שנצלול לסרט על ההבדל בין החזון של האקסלי לזה של ג’ורג’ אורוול מ1984:

בגלל שאנו עוד בסחרור מהכתבה על דיסני, נוסיף אזהרה של וואלט דיסני בנושא, ראו הוזהרתם:

אז, לא נרבה עוד במילים, כמו שאנחנו אוהבים…ותאמינו לנו שאנחנו מאוד מתאפקים כרגע…יאללה הנה הסרט:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *