חושפים את האור: באפומט! האור האסטראלי

חושפים את האור: באפומט! האור האסטראלי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

פרק חמישי של חושפים את האור, זה כרגע הפרק הכי חשוב שיצא, ואחד הפרוייקטים הכי מעמיקים אשר יצאו מתוך מעבדת קונספיל. הלילה חושפים את העז של הבונים החופשיים ופותחים קן צרעות, לא מומלץ לרגישים.

חושפים את האור פרק רביעי

 

כאשר הבונה החופשי נכנס ללשכה בפעמים הראשונות הוא נתקל במונחים כמו “הוא הולך לרכב על העז..” או “הוא הולך לקבל את העז…”.

mason_goat2.jpg

goat_post_card_4.jpg

freemason_goat_1stdegree.jpg

freemasongoattest.jpg

468_peresnakhum_segal.jpg

ציור של באפומט, עז המייצג את האור האסטרלי, אנרגיה אשר החניך לומד לשלוט עלייה לאורך ה33 דרגות, בדומה ל33 החוליות שיש בעמוד השדרה:

baphomet4.jpg

במעגלי מאגיה, וכת השטן לא מסתירים את משמעותו האפלה של אותו “כוח”. השטן הוא אינו דמות עבור חניכי המסדרים, זהו כוח עליו הם לומדים לשלוט, כוח פאנתאיסטי:

180pxsealofbaphometsvgfz2.png

baphomet11.gif

קלף השטן בטארט, שאב את המקור שלו מהציור של באפומט, מייצג אותו הדבר, השמש ביום הקצר ביותר היא במזל גדי (ראש העז למעלה), והשמש ביום הארוך ביותר במזל תאומים למטה, אלה שערים לכניסה של נשמות, ואנרגיות, על פי האחוות הסודיות:

the-devil-tarot-card.jpg

ראו את האיכות האנדרוגנית של כוכב שבתאי, אל מול השמש והירח ממולו במצב הדואלי, (הסבר בפודקאסט):

zodiacwheelequinoxcross.jpg

זוכרים איזה ספר ג’ורג’ בוש קרא יחד עם ילדים בזמן שהמטוסים ב11.9 נכנסו בתאומים? סיפור ילדים על העז :

04-bush.png

חותם באפומט ליד השם באפומט איתו הבונה חופשי דרגה 33 אליסטר קראולי היה חותם. באפומט מייצג עבור המסדרים הסודיים את השד עזאזל, מנהיג הנפילים שלימד את האדם ליצור נשקים , קוסמטיקה , וקסם. קסם, או מאגיה, זה בעצם אומנות השימוש באור האסטרלי:

baphomet.jpg

גם כאן על הכובע (אות קין?):

33er.jpg

עוד בונה חופשי עם הסמל:

sealephoto-capchainjpeg.jpg

גם כאן:

srflag.jpg

על הטליון של אלברט פייק עוד בונה חופשי דרגה 33 מפקד ריבוני לשעבר של הסקוטיש רייט.

abertpike.jpg

גם כאן, האסטרונאוט באז אלדרין, גם בונה חופשי, ותחשבו על כך כשהוא מדבר על אפשרות החייזרים:

buzzgb2.jpg

הנשיא ג’ראלד פורד:

codex_51.jpg

המיסה השחורה מתוך The Black Mass Jules Michelet, La Sorcière, 1911, שימו לב ליצור עם האוזניים המחודדות משמאל. הדבר סימבולי לשתיית דם המחזור ונוזלים של גוף האדם אשר המסטריות לאורך השני האמינו שנותן כוח לחניך. הדבר נמצא גם היום תחת נושא הSEX MAGICK, שאליסטר קראולי (בונה חופשי דרגה 33) הציג לעולם המערבי. במסדרים כמו הO.T.O, מעגל פנימי יותר וגבוהה של בניה חופשית, נוהגים לעשות שימוש נרחב במאגית מין, פרק שלם על כך בקרוב:

black_mass.jpg

איור של מפיסטופולס מתוך היצירה של גטה, אשר השתייך לאילומנטי הבווארי. את הציור אייר בונה חופשי דרגה 32 J. Augustus Knapp, שימו לב לבאפומט מצד שמאל, לגולגולת ולינשוף. זהו מפיסטופלס שעליו כתב גאטה מהאילומינטי הבווארי, והוא כמו האור האסטרלי, השטן של מסדרי הסוד המיוצג במזל גדי והאל פאן, כוח המשמש לטובה אך שתמיד זומם לרעה.:

coodex_106.jpg

יודה, מלמד את אבירי הג’דיי (חניכי המסדרים הסודיים) להשתמש בFORCE, האור האסטרלי, שגם לו שתיי צדדים, הצד האפל והצד הטוב:

antiques-yoda.jpg
“השטן אינו אל שחור, אלא ניגוד של אלוהים…הוא אינו אישיות, אלא כוח, הנוצר למען הטוב, אך שיכול לשמש לרעה. זהו האינסטרומנט של חירות ורצון חופשי. הם מייצגים את הכוח הזה…תחת האל המיתולוגי בעל הקרניים פאן. ומכאן אני מקבלים את העז של שבת, אח של הנחש הקדמוני, ואוחז האור…”

אלברט פייק.  Morals and Dogma, p. 102

רצון חופשי הוא מה שאליסטר קראולי, עוד בונה חופשי דרגה 33, מלמד, Do what thou wilt, דבר אשר למד מהאחווה הדיוניסית Hellfire club.

עוד להעמיק על כיצד פאן והאל העיזי דיוניסוס/בכחוס הם חלק אינטגרלי מהבנייה החופשית, הישועים, והבוהמיאן גרוב (מנוע הפוליטי-אוקולטי של ארה”ב), ראו את הפרק בנושא.

מיסה שחורה בכנסיית השטן, מבצעים את סמל היד של הקרניים:

blackmass.jpg

satanicritualhandsignal5jy1.jpg

עזאזל, השד אותו מייצג באפומט:

azazel.jpg

שיווה, השמש השחורה, מייצג בדיוק את אותו רעיון של אור אסטראלי:

dancing_shiva.jpg

דיוניסוס, עוד אל עיזי המייצג את השמש, של ליאונרדו דא-וינצ’י:

leonardo_da_vinci_bachus_1511_1515_technique_holz_postcard-p239955078268844321qibm_400.jpg

כמו קלף השטן ובאפומט, השמש הרוחני למעלה בראש, ולמטה השמש החומרית מתחת מיוצגת על ידי ראש האריה או לינגאם:

shiva1.jpg

שיווה לינגאם, (סמל בדומה לאובליקס של אוסיריס!):

shiva2.gif

שימו לב לסמל יד (מודרה) הקרניים היכן שהוא אוחז בתוף, זה מסמל משהו שנסביר בעתיד אז לא להסיק מסקנות חפוזות.

shiva2.jpg

דיוניסוס.

z1220dionysos.jpg

קאלי האלה הגדולה הורגת את שיווה, כמו שבתאי (מלאך המוות באחד היצוגים שלו) הורג את השמש ביום הקצר ביותר במזל גדי עליו הוא שולט:

kali3.jpg

חדרי מדיטציה של הבונים החופשיים, שם החניך עובר תהליך שנקרא באלכימיה NEGRIDO, ירידה אל מעמקי האדמה למצוא את מה שמכונה ה”פרימה מטריה” החומר הראשוני, שהוא פורה ביותר. אותם חדרים מכילים בתוכם סימבולים של כוכב שבתאי:

מלאך המוות גם בחדרי המדיציה:

orleans1.jpg

ע

העין היא עוד סמל של אותו כוח מתעורר שמסמל באפומט. באפומט מייצג את עזאזל, אשר כמו פרומיתאוס נתן את האש מהאלים לאדם, ובכך קיבל עונש להיות כבול לסלע ולא לראות יותר את אור היום. ביהדות בעקבות אותו מקרה היו מקריבים עיזים, מה שהיה נקרא הקרבת קורבן “השעיר לעזאזל”. כמו פרומיתאוס שאותו שיחרר הרקולס האל הסולארי, כך מקווים שיום אחד בעתיד יגיע חניך המסדרים הסודיים אשר ימצא את המילה העבודה שתעיר מחדש את עזאזל/פרומתיאוס, או מה שידוע יותר, תחזיר לחיים את אוסיריס. מה שחסר לאוסיריס זה איבר המין אותו איבד ואשר נעלם, חישבו על כך בהקשר לברית מילה. המילים בעיברית מגלות לנו הרבה:

apron_eye.jpg

002-structure-of-freemasonry-eye.jpg

us_seal.jpg

wm-2008-002.jpg

מוקדש באהבה לגרעין הקשה שמחפש אחר האמת.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

40 תגובות

  1. ניר 2010-03-12

    אתם צריכים גם להסתכל על משחקי מחשב כמו מורטל קומבט שפשוט מפוצץ במסרים שטניים. למשל:

    -אחת הדמויות שלו נקראת שיווה והיא יצור עם 4 ידיים שמזכירה מאוד את שיווה האמיתית
    -אחת הדמויות REPTILE היא בןאדם שמשתנה ללטאה (רפטיליאן)
    -אחד 'הבוסים' של המשחק נקרא מוטארו והוא חצי בן אדם חצי סוס עם קרניים של תיש
    -אחת הדמויות נקראת סקורפיון והוא למעשה נינג'ה שברגע שהוא מוריד את המסכה הוא חושף גולגולת יורקת אש

    ועוד המון המון דוגמאות וסימנים שמראים שיכול להיות שיוצרי המשחק היו משויכים לאילומינטי או שהתעסקו בשטניזם

  2. מישהו 2010-03-12

    שאלה ליוצרי הבלוג – האם אתם אנשים דתיים?

  3. lloyd 2010-03-12

    לא הם לא.

  4. אלדד 2010-03-12

    גבר , חוששני שאתה טועה לגבי הקטע של השילוב בין הנשיות לגבריות.
    זו מגמה בעולם שהיא חדשה יחסית והיא מגבירה את הרוחניות של האדם ומומלצת,
    דומה מעט לאיזון בין הצד הימני של המוח לשמאלי כמו שעושים במדיטציה פעולה שמגבירה
    את ההרמוניה והצלילות.
    אם נפשט את זה גבר יכול לבכות ואשה יכולה לדפוק מסמר בלי רגשות אשם.

  5. lloyd 2010-03-13

    זה לא קשור לבכי או דפיקת מסמר.

    http://www.henrymakow.com/000165.html

    זה מסביר את העניין קצת יותר טוב, על אף שאני לא מסכים לגמרי אם כל הדברים של מאקאו.

  6. אלדד 2010-03-13

    תודה על המאמר.
    לי נראה שמיעוט של ההומוסקסואלים מגיעים לכך כתוצאה מטראומה או קשר לא תקין והרוב
    נולדים כך.

  7. הי 2010-03-13

    מאוד מעניין רשמתי את המקורות ואני אקרא תודה
    אגב, מי אלה במוזיקה?

  8. קרייזי 2010-03-14

    ניר
    העולם מפוצץ ונגוע במסרים בלי סוף בכל מקום שאליו תביט, אישית לא שמתי למשחק לב אבל אתה צודק
    הם יודעים בדיוק מה הם עושים ומחדירים לעולם מסרים וסמלים בכל פינה ואם למדת אותם מספיק
    אתה תגלה בלי שום בעיה את המסרים החבויים, מה הרעיון מאחורי כל זה אין לי מושג כי זה נראה טיפשי למדי או… שאני הוא הטיפש.

  9. lloyd 2010-03-14

    הרעיון הוא להנחיל את הרעיונות דרך סמלים, מכיוון שסמלים מתקשרים יותר טוב ממילים, וחודרים למרומות מסויימים במוח. זה מנחיל את האמונות תפיסת העולם. זה נושא מעניין ברגע שמבינים את עולם המאגיה וכישוף איתו הם מתעסקים, אז ההנסדה האנושית שלהם יותר ברורה.

  10. גלקטי 2010-03-17

    בום שיווה מהדבה שמבו בולנט 🙂

    גם הוא אילמונטי, בבילון, הבוניים החופשים ,ואחות מדרגה שלישית של בוש ואובמה
    שיווה הוא גבר גבר. והוא ממש לא האל של העולם התחתון.

    דרך אגב אין שום דבר אילומינטי,בוניים חופשיים בישיבת לוטוס שלו? או שזה בסדר
    לשבת ככה??

    בכל מקרה חלק מהדברים פה ה אפילו יותר הזויים מחייזרים ככה שבגדול אני אוהב
    את החפירה פה..תמשיכו ככה 🙂

  11. lloyd 2010-03-17

    שיווה הוא הרבה דברים, אבל ללא ספק בסימליות שלו יש את רעיון האור האסטראלי-אש מרכזית. כאן מסבירים את הסמליות שלו מנקודת מבט של האחוות הסודיות.

    ההבדל בין החפירות פה לדיבורים על חייזרים הוא שפה מוצגים עובדות, בעוד שהדיבורים על לטאות ועבמ"ים הם עוד בגדר ה"יכול להיות אבל…"

    בקשר לישיבת לוטוס, לא נראה לי שמשהו בזה לא בסדר. ממש לא, זה אפילו מומלץ, אני בספק אם אלברט פייק כמה שהיה שמן אי פעם היה מסוגל לשבת ככה… בטוח אפשר להלביש על זה סימליות ברובד הטקסי, אבל ברובד המציאותי אין בזה כלל דבר שהוא רע, זה אפילו עושה טוב.

    שיהיה המשך יום גלקטי 🙂

  12. גלקטי 2010-03-19

    ובאמת אלה ימים מאד גלקטים..יש שיגידו בגלל הקירבה ל2012..ל21 למרץ
    או רק שרוצים שנחשוב שאלה ימים חשובים והזויים כדי שמתחת לפני השטח יוכלו
    להמשיך לשלוט בנו 🙂

    אז לגבי הלוטוס..כמובן צחקתי..ממליץ לכולם לשבת כל היום..(וגם ממליץ על שיווה
    מהדב ואום) 🙂

    ועכשיו לקצת רצינות!! סתם לא באמת..
    אתה אומר את המילה עובדות…שהיא מילה מערבית בבילונית אילומינטית בוניים חפשיים.
    המערב לימד אותנו שכל מה שנכון חייב להיות מוכח במסגרת אמפירית עובדתית
    של מחקר..המערב השכיח מאיתנו שמה שנכון בלב הוא נכון.
    למשל: שר הטבעות (שכבר הבנתי שגם איתו יש בעיות במסגרת הסיפור של להכניס
    לנו לראש אגדות ושדים כדי שנברח מהמציאות) הוא היסטוריה מבחינתי..הוא קרה כי
    חוויתי אותו..זה עובדה שזה קרה גם אם אני לא יכול להוכיח לך..אני חוויתי ולכן זה קרה
    בשבילי..אותו דבר עם הסיפור שאינו נגמר ומלחמת הכוכבים (יודה הוא גלקטי בבילוני!!)

    עכשיו אתה אומר עובדות..מעניין אותי אם היית בהודו וחווית את שיווה..מעבר לכתוב.
    זה כמו שנקרא עכשיו ספר תורה ונביא 50 אנשים דתיים שייתנו לנו הסברים שונים
    על יהווה..אז למי נאמין? יש משהו מעבר לכתוב (ולזכור שספר זה מילים ומילים נכתבות
    על ידי בני אדם ולבני אדם יש אגו..אז..)
    דווקא ברהמה הוא אל שהרבה יותר קרוב לרעיונות של האחוות הסודיות..אל גברי
    מניפולטיבי..שעושה בלאגנים.
    ואם הבוניים רוצים שנהיה גם גברים וגם נשים אז אני ממש איתם! רק כנראה שב10000
    שנה האחרונות הם רצו שנהיה יותר באנרגיה גברית..ולכן אנחנו כל כך מכורים לעובדות
    אמפיריות מוכחות בחומר (זה כמו שאני אגיד שאין חמצן באוויר..אני לא רואה את זה
    אז הוא לא קיים).

    ועוד משהו אחד על פאגאניות..אני מת על פאגאניות..שהיינו פאגאנים לא היו מדינות
    שנחלמות במדינות שהיו מעבר השני של הים..גם לא היה זיהום אויר..ומכוניות..
    אפילו אם טי וי לא היה!! מה שכן היו הרבה עצים ויערות וחיים בטבע..
    יאללה לפאגאניות!!!!

    אחלה סופש גלקטי…ממליץ לכולם להתחבר לאנרגיות של יום השיוויון
    בום שיוה מהדב! 🙂

  13. jock 2010-03-19

    כשהינו פגאנים לא נלחמנו עם מדינות מעבר לים כי היינו עסוקים בלרצוח באכזריות את השבט השכן ובהקרבת בתולות לאלים משונים ולכהני דת פדופילים פסיכופאטים 🙂

  14. walkyourtalk 2010-03-20

    אחד…מי יודע ? ברוח התקופה אני אוצה לברך על הפרסומים האחרונים של קונספיל, ובאמת מי יודע ? טוב שיש דיון, טוב להישאר פתוחים לכל האפשרויות ולקבל את האפשרות שהבנייה החופשית מבנה לנו את המציאות ולא רק ארכיטקטורה..כל הסמלים, השירים, הטקסים והתקשורת ב-100 שנה האחרונות מבנים לנו את המציאות..מציאות פאגאנית או יהודית, נוצרית או הינדית..אנו כל כך קטנים וכל כך גדולים שזה מדהים. מחד אנו מפעילים את המוח הגברי שלנו להבין ולהבין ולהבין, מאידך, אנו יודעים איכשהוא בתוך תוכנו שכל זה הוא משחק אשלייה והוא רחוק מהאמת האחת הפשוטה שכולנו חלק ממנה. לפני שחווה אכלה מהתפוח ושני המינים נכנסו לתקופת ה"ידע", היה מאוד פשוט שם בגן, כשמבינים את צורת ההסתכלות של "הבונים" על המציאות הזו, רואים שהם שרוטים, רואים גם שהיהדות על הפאגאניות שלה, שרוטה לא פחות ומאמינה באיזה "אלוהים" שהגיע לו פתאום והחליט להנחיל תורה לעם אחד. על מה ולמה.. כי אותנו בחרת מכל העמים – פאק יו – מי אמר שאנחנו יותר ממישהו אחר ? זה נשמע כמו אידיאולוגיה של "הבונים"..אז אולי לעולם לא נדע את האמת האנושית על היסטורית הכדור, אולי אנו יודעים תמיד ורק נזכרים, מה שבטוח זה שבליבנו אנו יודעים, כשאנו עושים רע אנו יודעים, כשאנו עושים טוב אנו יודעים – עץ הדעת.
    להרחיב את עשיית הטוב בעולמנו, טוב שמגיע מבפנים ללא קשר לטובות הנאה אישיות, טוב בשביל טוב..והאמת תשחרר אותנו, כי בליבנו אנו יודעים (אוהבים ויודעים),
    חג חופש (ולא חרות) שמח לכולנו..וקונספיל – אל תפסיק, גם אם מתעוררות תגובות מוזרות – הן מתעוררות, וזה הרבה, תודה על הכל..

  15. jock 2010-03-20

    יו אוף עוד כמה פעמים יגידו את זה – היהדות היא לא פגאנית.היא הדת היחידה ששרדה שהתנגדה לפגאניות
    ולבניה החופשית.
    מחקר מעמיק בתורת הבניה החופשית תמיד מוביל למסקנה שהאויב הגדול שלהם זו היהדות.ובתור חילוני שגדל בחינוך אנטי דתי ומודע לשקרים ולשטיפת המוח,העובדה הזאת בלבד מעוררת אצלי שאלות.

  16. lloyd 2010-03-20

    ג'וק לקח לי הרבה זמן להבין את זה, ואני ממליץ גם לך,

    לא להתעצבן על אלה שעוד לא נפל להם האסימון. 🙂

    שבת שלום שיהיה לכולנו…

  17. jock 2010-03-20

    תודה לויד
    ובהזדמנות אני רוצה להודות לכם על הסדרה.אני לא נמצא מול מחשב הרבה אבל אני עוקב אחרי התכנית
    הפודקאסטים מדהימים ומענינים מאד.אני חולה על הפתיחה מזכיר לי את הפתיחה של hour of the time
    תודה רבה שבת שלום

  18. מוח ימני 2010-03-20

    בהמשך לאזכור האיזון הין המוח השמאלי לימני אני ממליץ בחום להעשיר את הידע בדבר המוח הימני וכיצד ניתן להעצימו,
    http://www.rightbrainsite.info/

  19. גלקטי 2010-03-21

    כמה מילים על פגאניות..
    לפי ויקיפדיה: פגניות (או עבודת אלילים) הוא מונח מערבי המתאר פולחנים ומנהגים
    של דתות פוליתאיסטיות, עתיקות וחדשות, מערביות ומזרחיות.
    Paganism (from Latin paganus, meaning "country dweller", "rustic
    יעני…אנשי כפר בורים.

    עכשיו שניה על דתות פוליתאסטיות…הדיבור הוא שהיהדות הביאה ראשונה לעולם
    את האמונה באל אחד- מונותאיזם.
    אז למרות ריבוי האלים בהודו למשל..כל מי שהיה שם וקצת חקר יידע להגיד
    שההודי הכי דפוק ברחוב יגיד לך שיש מליון אלים אבל שהכל הוא אחד- מונותאיזם.
    אותו דבר בשבטים עתיקים באמריקה..אפריקה..ואוסטרליה (שהאבור'ינים הם קצת
    אבל ממש קצת ..בטיפה..באו לפני הדת היהודית).

    מספרים לנו על כל כל מיני טקסים פגאנים של שבטים (זאת אומרת טקסים שמתייחסים
    לריבוי של אלים) ואני אומר שבטקסים אלו הם התייחסו לחלק מהבריאה.
    כמו שיש יהוה ושכינה..חלקים שונים מן האחדות.
    ובכלל הדבר הכי בבילוני,אילומיטני, בוניים חופשים לחשוב זה שפגאניות זה רע.
    להגיד שיהדות היא פגאנית זאת מחמאה לדעתי..זה אומר שנשאר בה קצת מן העולם
    הישן..והיא לא לגמרי מערבית חומרית.

    ושהיינו פגאנים רצחנו באכזריות את השבט השכן..אבל לא השמדנו עמים שלמים
    ואפשר לחשוב שהיום אנחנו לא רוצחים באכזריות איזה שבט שכן??

    לסיום..אני רוצה להבהיר שאני מאד אוהב מה שהולך פה בקונספיל..גם אם אני לא מסכים
    עם הכל..זה פותח תודעה..בום עליכם! 🙂

    אחלה שבוע ואחלה יום שיוויון (פגאני)

  20. lloyd 2010-03-21

    אם הפודקאסט גורם לאנשים להתעצבן, לבדוק את עצמם, לחשוב שוב על האמונות שלהם אז הוא עושה את העבודה. שנית, ישנם בהודו גם אינספור דוגמאות לאנשים שפשוט לוקחים פסל של אליל והולכים איתו לאורך כל ההר, זה למשל דוגמא מובהקת לפאגניות שאין ביהדות "לא תעשה פסל". אבל אין בזה דבר רע כל עוד זה לא פוגע באף אחד אחר, אני לא חושב שבאים להגן על היהדות ולצאת נגד פאגניות בסופו שלדבר. מה שכן באים ללמד פה על בתי ספר המסטריות ומה הם מאמינים, כי זה מה שישפיע עלינו בסוף אם נרצה או לא. עכשיו אם אתה חושב שאין רע בעבודת אלילים, אז אני מציע שתבדוק שוב, סתכל סביב על תוכניות כמו "AMERICAN IDOL", כיצד זמרים ושחקנים הופכים ומקבלים מעמד של "כוכבים", איך אנשים בכזאת קלות נותנים לילדים שלהם ולעצמם לתת לבני-אדם סטטוס של אלוהים, זה מסוכן, זה חלק מהתרבות ההרסנית שיש מסביבנו. לפי היהדות לא ניתן להגיע למצב כזה אם נשמעים לחוקים, זה למה זאת היית דת כל כך חזקה, והיא כיום נחשבת לדת העולם הישן אשר מחכים להחליפה. הקו החזק המפריד את אמונת האחוות הסודיות מהשאר הוא האמונה בין אלוהים אחד יוצר לבין האמונה שהאדם אם יעשה מה שהם אומרים לו יהפוך להיות אלוהים, וזה ההבדל המהותי.  היד הפאגנית מצאה דרכה גם במקומות ביהדות למשל, בכתובה של החתונה של כל אחד בארץ כתוב "בסימן ובמזל טוב", מזה סימן? איזה מזל? אבל זה לא מגיע מהבסיס התנכ האותנתי, הדבר הוחדר בצורה זרה כמו שקרה באופן נורא מובהק עם הנצרות, הפיכת אנשים שם לקדושים, למאין מעמד אלוהי שמחליף את הפוליתאזים האלילי במסווה נוצרי. האמונה של אדם-אלוהים היא מאוד מסוכנת ביחוד היום כאשר רוצים להציג מתישהו בשנים הקרובות את הבודההא מייטריה לעולם, ואלה /שקוראים באתר כבר מודעים לסכנה ומי היישות המתגלגלת המדוברת.

    חשוב פשוט לא לעשות "אום" רק בגלל ש"מאסטר" אמר לעשות, לחשוב למי יש את המניע שאנשים יקשטו את חדרם בתמונות של שיווה, וכיצד באמת הסדר העולמי החדש שהצהיר לא פעם מתכוון להחזיר את הררכיית האחוות הסודיות לקדמותה, לפני שהיהודים האלה הגיעו, ולאחרם "ישו" שרק הגביר את ה"נזק"… אני בכוונה מדבר בקו מחשה שלהם בשביל שתבינו מה הרעיון.

    אני אישית חילוני, לא אתאיסט, אני מאמין בזכות של כל אחד להאמין במה שהוא רוצה כל עוד הוא לא פוגע באף אחד, מעניין אותי וחשוב לי החופש (לא מוקשה 🙂 . האיום האמיתי על הבונים החופשיים הוא כל תרבות מסורתית מספיק חזקה ששרדה את מבחן הזמן אשר שומרת על עקרונות מהם רוצים "לשחרר" אותנו, וזה בעיקר, אמונה באלוהים (במקום באדם), משפחה, רכוש, לאום. כן לאום, גם האינדיאנים לא שמחו כשבאו לקחת להם שטחים למען העולם החדש, כי זה טבעי, נכון כולנו בניי אדם, אבל כולנו שונים, יש תרבויות בהם גבר ואישה שמתחבקים ברחוב זה מעליב לשאר הסיבה, האם נכון יהיה בשם החופש בכוונה להחצין דברים שיפגעו בהם בטריטוריה שלהם? האם יהיה נכון לזברה להסתובב בסבבה ליד אריות?

    אני חוויתי את הקסם של תרבויות עתיקות מהעולם, יש דברים מדהימים.
    בכל מקרה כשלומדים להכיר את האחוות הסודיות, יודעים מה הם לוקחים ומה הם רוצים להנחיל, וככה ניתן להזהר ממוקשים. ויש הרבה, יש להם ארטילריה שלמה מול התודעה שלנו, אני מקווה שבקרוב רבים מאיתנו נוכל לזהות את הנשקים שלהם ולהזהיר את האחרים.

    סתם נקודות למחשבה….

    המשך יום איזון גלקטי 🙂

  21. מוס דף 2010-03-22

    לויד, חן חן, גם אני יוצא מנקודת ההנחה(שמשיקה לדברייך) שב"עולם הישן" יש "קסם" שעם חלילה לא נדע לשמור עליו ייתכן ונחרוץ דיננו(לכן בעיני כל עוד הסטטוס קוו נשמר ברמה מסויימת, למרות האמת המרה שעוטפת אותה, אני עדיין מוכן "להשתתף במשחק"), כמוך אני מסכים בצורה מוחלטת שתרבות האלילים היא דבר נוראי(לא תעשה לך פסל… הופנם כבר משלב מוקדם בחיים ולכן אינני מוצא עצמי מעריץ אנשים וממליץ אחרי הסברים לכך כמובן לאחרים לחשוב כמותי) ושייטב לנו עם נדע לשמור על זהותנו אנו ולא נתחקה אחר אף אדם,דמות או מונומנט כזה או אחר.

    לטעמי סיכמת הכל בצורה טובה ועל כן לא אוסיף עוד, רק ח"ח ויופי של תגובה(ארוכה! (-:).

  22. הבונים החופשיים בישראל – קונספיל 2010-03-23

    […] המלוכה האירופאיות – "שליטי הנפט" האם הבונים החופשיים סוגדים לשטן? (סדרת תוכניות רדיו אינטרנטי הבודקת את אמונות האחווה […]

  23. conspilpilpilpil 2010-03-23

    כתבתי תגובה והיא לא פורסמה, אני לא מבין למה אבל אכתוב שוב בתקווה שהפעם תתפרסם…

    היהדות היא דת שמבוססת על פאגאניזם, בדומה לדתות האחרות. מז"א? ז"א שהפולחן, האמונות, החגים והמנהגים, סיפורי הדת מבוססים או נשענים על סיפורים ומנהגים פאגאניים קדומים. אם הבונים החופשיים רואים ביהדות (או דת אחרת) אויב זה עדיין לא אומר שהיהדות (או דת אחרת) לא מבוססת על פאגאניות.
    אם אתם רוצים דוגמא לפאגאניות, אז אנחנו מתקרבים לחג הפסח, אחד משלושת הרגלים אבל האם בדקם מהם שלושת החגים האלה ומאיפה הם באים? מדובר בחגי טבע פאגאניים במקור!
    האם היהודים יודעים ששלושת הרגלים שהם חוגגים אלה חגי טבע פאגאניים?
    האם הנוצרים יודעים שחג המולד ב-25 בדצמבר זה במקור חג פאגאני?
    האם המוסלמים יודעים שהחג' שמתקיים מדי שנה וכל מוסלמי חייב לקיימו אחת בחייו הוא במקור פאגאני?
    וזאת רק דוגמא אחת מכל אחת מהדתות, בכל דת יש הרבה דוגמאות לפאגאניות שהלבישו עליה מונותאיזם…
    דבר נוסף, מדברים פה על חופש אבל הדתות המונותאיסטיות אלה דתות רודניות בבסיסן. אני מאמין בחופש לדת ובחופש מדת ובזכותו של כל אדם להאמין כל עוד אינו פוגע באדם אחר אבל הדתות ונציגיהם ומאמיניהם האדוקים לא מאמינים בזה. ברגע שניתן לדת ולאנשיה הכוח הדרוש החופש מתחיל להיעלם.

  24. lloyd 2010-03-23

    רק כדי ליישר את ההדורים, ההודעה הקודמת שלך לא התפרסמה כי היא לא הייתה מעניינת, אנחנו אוהבים הודעות מעמיקות כמו האחרונה שלך ולא ססמאות. תודה.

  25. קרייזי 2010-03-24

    רק שכחת להסביר את הקשר הפגאני בין הדברים שהצגת לנו, האם והאם והאם ולא נתת דוגמה.
    דת זה דבר הרסני והוא אחד האוייבים אם לא הרוצחים הגדולים שמסתובבים חופשי מבלי שישימו לב.
    אני חושב שאם היה קשר אלוהי בין בני האדם והרוח הוא הי מתקשה בעצמו להבין אותנו שכן כל מה שאנו עושים זה בניגוד גמור להצהרות הדת שאותו כביכול מייצג האל.

  26. קרייזי 2010-03-24

    באפומט? תעברו על זה
    http://hermetic.com/sabazius/gnostic_mass.htm
    זה לא אתר קונספירציות אלה המקור עצמו

  27. גלקטי 2010-03-24

    גם הקטע הזה נגד פגאניות..זה כל כך מערבי לחשוב שפגאניות זה ישן ודפוק
    לעומת החברה המדהימה שיש לנו היום..או החברה בזמן המקרא (נשים נשים).
    כל הדתות הבבילוניות (יהדות נצרות איסלאם ויש עוד) באו מבסיס של דברים שהיו
    קודם. היהדות היא ממש לא הדבר המונותאיסטי הראשון..היא אולי הדת הראשונה שדיברה
    על אלוהים אחד שלי..זאת אומרת לא שלך אם אתה לא יהודי ולא נימול. כמו מלחמות האלים
    במקדש בין משה והמטה לפרעה.

    אני רואה קשר ישיר בין מה שיהדות הביאה לבין העולם המערבי והחומרי שאנחנו חיים בו היום.
    אז יכול להיות שהבונים מתנגדים הכי ליהדות ויכול להיות שבהפוך על הפוך הם אלה שעודדו
    את התפיסה המערבית חומרנית הזאת. מה שבטוח שהם גם לא אוהבים את כל החיים לפני..
    את החיים בשבטים..את המטריארכליות (כח האישה) את כח הכישוף (צייד המכשפות).

    פשוט זה נראה מוזר שמביאים איזכורים לבונים ולדתות הסודיות בכל הדתות פה..אפילו
    במזרח..אפילו שיווה בום בולה!! ואין כל כך איזכורים אם יש קשר ליהדות..שהיא דת
    כל כך ממסדית..שעדיין רואים את אלמנט השליטה בה. וכאילו לא היו פה חיים לפני היהדות
    או המצרים או השומרים..פאקינג בני אדם חיים פה מאות אלפי שנים..להסתכל רק על אלפי
    השנים האחרונות זה לא לראות את התמונה הגדולה.
    היהדות היא לא העולם הישן…יש עולם הרבה הרבה יותר ישן שנשכח מאיתנו

  28. lloyd 2010-03-24

    צייד המכשפות? אלו לא היו אף פעם מכשפות שצדו, זה היו נשים חפות מפשע, המכשפים האמיתיים שכנו תמיד בותיקן. אני גם חושב שאם נשים היו בשליטה היום לא היו כל כך הרבה מלחמות ובכלל, כל האחוות הללו סגורים לנשים רק בגלל שהם לא ייפלו בפח כל כך בקלות כמו הגברים, על אף שהיום לאחר הפמיניזם זה כבר שונה. בקשר ליהדות חומריות וכו', אני מציע שתקשיב לתוכנית הקרובה. יתרה מזאת התרבות המערבית ברובה הגיע מהפילוסופים של יוון, ונאמר, הנצרות הממוסדת, צריך להבין שזאת לא מנצרות בכלל, זה פאגניות וארגון פאגני שבלע את כל המנהגים הפאגנים שסביב, את הסגידה לשמש, את הלבוש הטקסים וכו'. הותיקן והנצרות הממוסדת היא חלק מהמסטרי בבילון. היהדות- יש מלא יהודים באחוות הללו בעיקר הענף שהביא את הקומוניזם לעולם, יהודים מומרים ששונאייהודים, ושכלל אין להם קשר ליהדות. אתה רואה קשר ישיר בין מה שהיהודים הביאו למה שייש בעולם? איך כל פולחן אלילים ההוליוודי קשור ליהדות? זה שיהודים הקימו אולפנים כמו וורנר ברוס זה לא מעיד על היהדות, יתרה מזאת אם נלך בקו מחשבה שלך למה יהודים נרדפו באינקווזיציות לאורך ההיסטוריה בידי אלה שבאמת הביאו את כל החומריות? יתקשיב לתוכנית הקרובה זה יענה לך על הרבה שאלות. בקשר ליהודים, ארגוני סדר עולמי חדש בראשותם הם "בני ברית", וADL "ליגה נגד השמצה", וכמובן טרוצקי והחברה שהביאו את רוח המהפכה, רוטשילד (מהבונים החופשיים, ובנקאי ותיקן ותיקים), אלה יהודים בשירות הסדר העולמי החדש, אבל תסמוך עליי הם ממש לא באו לפה לקדם את עשרת הדיברות. יש גם מה להגיד על חרדים, ברור, גם על מוסלמים, אבל התוכנית מתמקדת על הסדר העולמי החדש, ומה הוא מאמין, זה לא אומר שאתה צריך להפסיק ללכת עם האמונות שלך, זה לא אמור לפגוע בהם כלל, זה רק בא ומספר לך מתוך הספרין שלהם ודברייהם ישירות מי הם ומה הכוונות שלהם, עובדות, אמת, לא יותר ולא פחות.

    אהה ובכלל אם אתה מעוניין בקשר של היהודים לאילומינטי, תקרא את כתבת הענק שפורסמה באתר "הקשר היהודי". לא חוסכים פה מאף אחד…

  29. קרייזי 2010-03-25

    ולחשוב שכאלה מנהלים את העולם, פשוט הזוי לגמרי.

  30. גלקטי 2010-03-26

    תודה 🙂

    מילה על מכשפות..מכשפות שמאניות למשל שהיו שולטות בשבטים..בתקופה
    הפאגנית..לפני יהדות נצרות וכל הבבילון. בצייד המכשפות הם צדו נשים שהיה להם כח..
    למשל ידעו לקרוא.
    וידעו להבין שכל מה השכנסייה מספרת זה בושליט..הם באמת היו מכשפות..כמו שכל אישה
    שמחוברת לעצמה היא מכשפה…:)

    ועוד משהו על חומריות…החומריות התחילה הרבה לפני הנצרות..וגם היהדות..הניצנים
    הם דרך התרבויות השומרית והמצרית..דרך המעבר לחקלאות (יעני לא אוכלים מה שצריך
    אלא אוגרים אוכל..ואז השבט גדל כמובן). משם ליהדות כדת ממוסדת "ראשונה"
    של אל אחד (אבל רק שלי ואם אתה רוצה תחתוך את הזין:).נהיו עמים גדולים
    שהפכו למדינות ודתות גדולות. כל זה קרה בכמה אלפי שנים עד למצבנו נעגום היום.
    לעומת זאת התקופה הפגאנית (יעני שבטים) נמשכה הרבה הרבה יותר זמן..ובכל הזמן
    הזה מספר בני האדם לא גדל כמו היום. ונכון שהיו מלחמות והרג אבל בעיקר בין שבטים
    שכנים. אף שבט לא עבר אוקיינוסים כדי להשמיד עם אחר. אף שבט לא כרת יערות שלמים
    ולא שתינו את הדם של כדור הארץ (נפט).
    היו שם הרבה דברים אחרים שלא הייתי לוקח לחיים שלי היום אבל גם מלא שכן.
    ולא מדברים על כל המידע הזה..כי למרות שאולי הבונים הביאו את הניו אייג' לא מתאים
    להם כל החזרה לטבע..ל"פגאניות" למכשפות.

    בכל מקרה אני עף על האתר ותודה שוב 🙂

    שבת שלום

  31. lloyd 2010-03-26

    שבת שלום מכינים לך ולאלה שמקשיבים משהו טוב בתנור… 🙂

  32. אלדד 2010-03-26

    ראיתי את הסרטון של ה MTV לפני כמה שנים ולא הבנתי באמת WTF ?

    ייחסתי את בזמנו ל "MTV האלה עושים דברים משוגעים בשביל להתחבב על הצעירים".

    תודה שמצאת את הסרטון + "התרגום".

    אני נוטה להאמין שהתרגום נכון כי הסרטון הזה כ"כ לא הגיוני ולא מתקשר עם חג המולד
    כמו שהוא מוצג בסרטים ובסדרות שלהם.

  33. קרייזי 2010-03-26

    כ"כ הרבה משולשים יש בסרטון, מה באמת מסתתר מאחורי זה? למה כ"כ חשוב להם להצמיד את המשולש לכל סמל אפשרי כמעט?
    http://www.youtube.com/watch?v=eKigyegmz2M

  34. פרומיתאוס 2010-03-27

    סמלים הם להציג שייכות
    לשייך לרמז על המשמעות ההיסטוריה
    שפה שונה של צבעים מספרים צורות גאמטריות ועוד
    איך אתם הירגשתם שגיליתם את כל הסמלים סביבכם הנשר כוכב הארייה המשולשים הלושים ושלוש הפסלים האמת
    מי שמואר למצב המציאות העבדותית יכול אחד לפחד פחד מוות מהשליטה בכל עבר בעולם
    הוא יוכול לראות את פרי [פרי באוש אך פרי]יצירתם
    סמלים מציגים הרבה לא כישוף ווירבול אנרגיות שליליות לדעתי
    אני למשל לא יכולתי להיתעלם מ33 תגובות אז שיניתי
    אני ממליץ לראות חומרים על חוק הבריאות האמריקאית החדש וסעיפיו
    בתפילה לחג חירות אמת עתידיו עתיד אנושי חיובי לכולם בואו נעבוד יחד לנקות להרים להפריח
    להבריא להחיות לשם התקומה לשם ההבדלה מן הרצונות הבהמיים של המלחמה וצרות יד השולטים ביחד או לעולם לא בסוף המלך ישאר חולה ויטאטע לבדו את העולם
    תנו לנו חופש תנו לנו את צחויותינו עיצרו את הפשע כל עוד יש סךליחה
    גם רמיסה כלכלית מתוכננת היא פשע האדם יסלח על העבר למי שלומד לעתיד השולטים הלכו צעד רחוק מידיי

  35. lloyd 2010-03-27

    פששש… כבר התגעגעמו פרומיתאוס, שנים לא שמענו ממך 🙂

  36. סיפורי חסידים 2017-10-15

    מהם סיפורי חסידים- ישנם לא מעט
    סיפורים של צדיקים לילדים ולמבוגרים כאחד ,למה חשוב לקרוא את הסיפורים ,למה
    זה יכול לתרום לנו

  37. חיים 2017-12-27

    שלומותים!
    היכן טמונים פרק 5 והלאה?
    מעוניין להמשיך במסע המרתק שנקטע לאחר פרק 4 (-;

  38. המקנספל מבוסטון 2017-12-27

    בקרוב מאוד ימשיך

  39. יונתן 2018-03-30

    לגבי המונותאיזם טרם הבנתי את המשמעות ההבדל בין שאחד עושה את הכל או כמה אלים שעושים את האחד (את הכל)

  40. המקנספל מבוסטון 2018-04-01

    כשאתה אומר אל, אתה מתכוון במינימום לעקרון ניצחי שמתקיים תמיד. אם יש עיקרון אחד ניצחי שמסדר את כל השאר, אז כל השאר הוא תולדות שלו. אם אתה מדבר על מארג של כוחות של עקרונות מרובים, אין לך עיקרון אחד מארגן נניח כמו שהתודעה מארגנת את השפה והמחשבה, אלא מארג של כוחות שהמאבק בינהם יוצר משהו אחד, אבל לאו דווקא עקרוני, ושהוא תולדה של כוח. זה ההבדל בין אל תבוני שמסדר, למארג כוחות במלחמה ש"מסתדרים".