ועדת חקירה של הסנאט על חדירת האילומינטי למערכת החינוך מ1953

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מסמכים מתוך ועדת חקירה על חינוך מהסנאט של קליפורניה מ 1953 עם תרגום. ועדת החקירה מתייחסת באופן מפורש ל"אילומינטי", ונותנת סקירה היסטורית מהימים בהם ג'ורג' וושינגטון לחם בהם כפי שהבאנו ממש בכתבה הקודמת.  כתבה זו היא המשך ישיר על המאבק של ארה"ב בהסתננות הגורמים הראדיקליים של האילומינטי לתוכה אשר שינו את מערכת החינוך ויצרו הנדסה חברתית מאין כמוהה המקרינה החוצה לכל העולם ומאיימת להביא לסדר עולמי חדש. באותם ימים, שנות ה50 של המאה ה-20, מי שהמשיכו להחזיק בלפיד הבוער של האילומינטי, והחצינו את פעילותם הסודית היו התנועה הקומוניסטית העולמית. להלן מסמכי הועדה עם תרגום:

מסמכים מתוך ועדת חקירה על חינוך מהסנאט של קליפורניה מ1953

F2

 

"מכיוון שנראה כי הרבה אנשים אינטליגנטים, ואף בעלי משרות בכירות ביותר, לא רכשו היכרות עם טבעו האמיתי וחומרתו של הקומוניזם, יהיה נכון, כפי הנראה, לתת בקצרה מידע אותנטי ואינפורמטיבי ביותר על אודותיו. קומוניזם ורוסיה הם כלל לא מילים נרדפות, רוסיה פשוט נמצאת בתפקיד המצער כקורבן הראשון של הקומוניזם. קומוניזם הוא מילה נרדפת למהפכה עולמית, ומחפש להחריב את כל הלאומים, כולל החרבת הפטריוטיזם, דת, נישואים, המשפחה, קניין פרטי, וכל החירויות האזרחיות והפוליטיות, ולהקים דיקטטורה כלל עולמית של, לכאורה, הפרולטריון, שהיא דיקטטורה אוטוקרטית הנשלטת על ידי קומץ קטן של מהפכנים הממנים והמנציחים את עצמם."

1

 "הדבר המכונה קומוניזם מודרני הוא, כפי הנראה, אותה הקנוניה הצבועה והארסית להחרבת הציבליזציה, אשר נוסד על ידי מסדר חשאי בשם ה"אילומינטי" בבוואריה ב1 במאי 1776, ואשר הרים את ראשו הזקן בקולוניות שלנו כאן, בזמן הקריטי שלפני אימוץ החוקה הפדרלית שלנו. (ראו world revolution by nesta webster). נראה כי הקנוניה המהפכנית אורגנה כל כך טוב כדי שתוכל להתמשך לעד, ולהיות ערנית למען שתוכל לנצל כל הזדמנות עוברת או כזאת שיצרו מארגני הקנוניה. בהקשר זה, יש לשים לב שכבר ב1783, כאשר התנאים ואי שביעות רצון בלתי פתורים באזורים מסויימים עלו בקולוניות האמריקאיות, קריאות אנונימיות לכינוסים חתרניים הופצו בקרב צבא הקולוניות כדי לזרוע מרד וחוסר סיפוק. ג'ורג' וושינגטון מיד קרא לצבא וכאשר פנה אליהם השתמש בלשון הזאת:

"ריבונו של עולם, איזה מטרות יש לכותב בכך שהוא ממליץ להשתמש באמצעים שכאלה. האם הוא יכול להחשב חבר עבור הצבא? האם הוא יכול להחשב כחבר עבור המדינה הזאת? האם הוא לא אוייב חתרני; ייתכן ואיזה שליח מניו יורק, המתכנן להרוס על ידי זריעת סכסוך ופירוד בין הכוחות האזרחיים והצבאיים ביבשת…"

זה ברור שוושינגטון הבין אז שהמרכז של הקנוניה הסודית, בכל הנוגע למדינה זאת, נמצא בניו יורק, והוא הרגיש שזה מחובתו לציין בברור איזכור של הדבר. בין אם מרכזה של רנוניה שכזאת, בכל הנוגע למדינתנו, המשיכה להשתמש בניו יורק עד לימינו אנו, זה מאוד ברור שבזמנינו האחרונים, ניו יורק נמצאת במרכז הזירה עבור פעולות קומוניסטיות בארצנו, למען האמת, נראה שרוב הכתבים התומכים בקומוניזם יוצאים מניו יורק…"

2

"ההכרה בכך שה1 במאי 1776 הוא יום היווסדות של הקנוניה העולמית הזאת, לא קשה להבנה כאשר מבינים שהאחד במאי נחגג לעיתים קרובות, ואפילו בזמנינו, על ידי התפרעויות ושפיכות דמים בקנה מידה עולמי.

זה היה רק ב1847 או 1848 שתווי הקנוניה הקומוניסטית, אשר לפני כן פעלו בחשאי, יצאו בגלוי עם המניפסט הקומוניסטי של קארל מארקס ופרדריך אנגלס, אשר קראו באופן נועז כנגד כל מה שעליו הציבליזציה מבוססת- אלוהים, דת, משפחה, חירויות אינדיבידואליות/הפרט, וכו'- …

בכך שהוציאו את המניפסט הקומוניסטי, תווי הקנוניה הראו שהם מאימינים כי הגיע העת, בעזרתם של קורבנות בורים, להשלים השתלטות עולמית; אך לא היו מספיק קורבנות בורים אז, וההפיכה נכשלה. תווי הקנוניה הקומוניסטית על כן תכננו תוכנית עבור העתיד, להוסיף לקנוניה החשאית הממושכת הקיימת מאז ה-1 במאי 1776, מערכה ציבורית שלא תרפה בהוספת קורבנות מבין הבורים מכל המדינות. ובנסיון להחביר מעין הציבור את יסוד הקנוניה הצבועה הקיימת מאז ה1 במאי 1776, הוחלט בקמפיין ציבורי שכזה, שיש להכריז על המניפסט מ1848 כתאריך הקינון של הקומוניזם, וקארל מארקס למחברו השקרי."

3

לימים ראש האילומינטי המהפכני במאה ה-19 היה ג'וזפה מציני, ראש הלשכה הגדולה של הבנייה החופשית באיטליה אשר הקימו והציאו את ארגוני הקארבונרי שהיו עסוקים במהפכות אביב העמים והקמת ארגוני הצעירים בכל אירופה. מציני יחד עם קארל מארקס במשותף כתבו את החוקה של האינטרנציונל הראשון(לימים היו להם כמה חילוקי דעות, אך הירושה הזאת שלהם בעלת חשיבות אדירה). בתוך הארגון פעלו הרבה מאוד בונים חופשיים מהפכנים, וזה הירושה של זרם האילומינטי, הפיכת זרמים שלמים בבנייה החופשית לקבוצת פעילות ראדיקלית מהפכנית (בדומה מאוד לכל הoccupy למינהם כיום בעולם). אפילו את הלוגו עשה בונה חופשי,גיאספה פנלי, שעיצב סמל מאסוני עבור האינטרנציונל. מקור מהאינציקלופדיה היהודית (בערך של קארל מארקס):

http://www.jewishencyclopedia.com/articles/10452-marx-karl


עוד נרחיב ונתעמק בכך בכתבות בהמשך.

יש לנו המון חומרים שנמשיך לשחרר בהדרגה. כתבו לנו אם אתם רוצים שנגביר את קצב שחרור הכתבות.

על ההנדסה החברתית והסתננות למערכת החינוך של האילומינטי, עם מסמכים מתורגמים, וניתוח מעמיק:

http://old.conspil.com.s3-website-us-east-1.amazonaws.com/2012/07/24/collectivis/index.html

עד הפעם הבאה…

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6 תגובות

  1. המואר 2013-12-27

    כתבה מעניינת ביותר !
    תודה רבה !

  2. המואר 2013-12-27

    בנוסף, רציתי לומר שאני שמח לראות שהאתר חזר לפעול.
    אתם עושים עבודה חשובה מאוד ואני מודה לכם.

  3. איזקיס 2014-01-01

    מר קונספיל.
    בעניין,הקומוניזם,יש כפילויות ביחס לכתבות קודמות;זכרוני,שהזכרת את המלחמה בקומוניזם בארה"ב,בשנות ה-50 של המאה הקודמת,בדיוק בהקשר הפוך להקשר הנוכחי,כלומר שהבנייה החופשית,המציאה את המלחמה בקומוניזם,כדי שהצי-בור,יהיה עסוק בהם,ולא ירגיש מה מעוללים מתחת לאפו !

  4. אברהם מוטולה 2015-04-21

    אינני מבין,האם משתמע מזאת כי עד לזמן האילומינטי בפרהסיה הבונים החופשיים מטבעם הם כאילו חיוביים ללא בעיות ואלילים וכיו"ב וכאילו הושחתו על ידם ?

  5. Leila 2015-12-25

    Wow, this is in every reescpt what I needed to know.

  6. תוהה 2016-07-02

    האם יש קשר בין השינויים בשנים האחרונות במערכת החינוך?יש הרבה דיבור על כמה כול אחד הוא ייחודי ומיוחד,על חשיבות של עבודה בקבוצות ועל תהליכי חשיבה מסדר גבוהה. כמו כן, התחילו לדבר על טכניקת mindfulness
    האם הנושא מוכר לכם?