גילוי מסמך: "הכת החדשה בוושינגטון"

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

תראו תראו מה שהשגנו עבורכם.  צילום מלא עם תרגום לכתבה ישנה של קרמיט רוזוולט. הנה רקע במי מדובר: קרמיט היא נכדתו של הנשיא הבונה החופשי תאודור רוזוולט, ממייסדי התנועה הפרוגרסיבית הארסית בארה"ב. אמא של קרמיט היית בת-דודה של אלנור רוזוולט, יו"ר התאוסופיה בעולם (אשתו של פרנקלין רוזוולט, חבר בשריינרים המאסונים מהדרגה ה32, המצהירים שהם האילומינטי של וויסהאופט על פי המסמכים שלהם שיפורסמו פה בקרוב מאוד). לבחורה הזאת היית הצצה פנימה אל הממסד הסודי של הסדר העולמי החדש, והיא פותחת את הכל בכמה כתבות ישנות שחלפו לאנשים מתחת לאף אשר לא הבינו את חומרת הדברים. ניו אייג', הקומוניזם, האו"ם, סדר עולמי חדש, ואיך האילומינטי דרך היררכית הכהנים שולטים בכל האפראטוס הזה. להלן הקטע עם תרגום:

 

58173_454200061317470_1534902292_n

 

 

הכת החדשה בוושינגטון

מקדש יוקם בוושינגטון בעבור "אזרחי העולם" כדי לפתח "הבנה אוניברסלית" במקום של "מגבלות לאומיות".

המתכננים של מבנה הפאר הזה, הנקרא "מקד ההבנה", אומרים שבין התומכים נכללים סוואמי פראבהאווננדה מאגודת וונדטה, הוליווד; מזכיר ההגנה רוברט ס. מרנמארה, המנהיג הסוציאליסטי נורמאן תומאס, צ'סטר בוולס, יועץ מיוחד לנשיא; סוואמי באהסקרננד פארמהאמסה מUNISM, ניו דלהי, הודו; תומאס ב. וואטסון, נשיא International Business Machines ; אלנור רוזוולט, הלשכה המאוחדת של התאוסופים, ניו יורק, ועוד.

הבניין העתידני, המאופיין כ"או"ם רוחני" יהיה "סמל לאחווה ולאחיות של האנושות", על פי העלון שמגיע מהלשכה המרכזית של המקדש, גרינוויץ'. כנף/זרוע של המגדל בבל המודרני הזה יהיה בתאום עם כל אחת משש הדתות הבינ"ל: הינדואיזם, יהדות, בודהיזם, קונפוציוסיזם, נצרות, ואיסלאם.

מבין שאר התומכים הרשומים, יש את ג'ק בני, דוגלאס מקארתורII, שגריר ביפן; מקס לרנר מהניו יורק פוסט, פרופ' ג'יי בי רהיין מאוניברסיטת דיוק; רולנד גאמון מה Laymen's Movement and World Parliament of Religions; מיגל ידיגוראס פואנטס, נשיא גוואטמלה; סיר רוי ווילנסקי, רוה"מ, פדרצית רוהדסיה וניסלנד; הכומר פרד ג'ורדן, נשיא, הספירטואליסטים הבינ"ל, נורפלק, VA.; פיליפ ס. לינניק, דירקטור של "מרכז האחווה האוניברסלי", גלן קוב, לונג-איילנד ניו יורק.; ג'יימס א. לינן נשיא טיימ-לייף בע"מ, וס. א. מוחמד, הנספח התרבותי של הרפובליקה הערבית המאוחדת, וושינגטון.

"קמפיין פרסום עולמי" למען תרומות הושק. השמות של התורמים יחצבו על האבנים בדרכי המקדש.

הסימליות המתוכננת עבור הבניינים חוזרת אחרוה למאגיה השחורה אותה תרגלו הכהנים של מצריים העתיקה. הבניין יכיל עין ענקית — בריכה מעוגלת של מים אשר תשקף אור הקורן ישירות עליעה על ידי תקרת כיפה המעוצבת כדי לדמות יהלום מרובה צבעים. עלון המקדש מצהיר:

"הכיפה תהיה מוארת כל הלילה כדי לציין, באופן סימבולי, שאפילו כאשר העולם ישן, אור ההבנה ממשיך לזרוח".

בעוד הפובליציסטים של המקדש טוענים שהרעיון עבור המקדש קם מתוך שיחה ספונטנית בין שתי נשים חברות, מקדשים בעבור "אחוות האדם" תמיד שומשו באופן שיטתי לאורך ההיטוריה כדי ליצור מיסתורין (מיסטי) של קולקטיביות.

גוייס כסף כדי לבנות בניין דומה בלונדון על ידי האוקולטיסטית, גברת אנני בסאנט המנוח. סוג של אלנור רוזוולט של ימיה, גברת בסאנט עבדה בצמוד עם [Jawaharlal] Nehru וקרישנה מנון, והיית המייסדת של הליגה הפרלמנטרית של פביאן, קבוצה בריטית סוציאליסטית אשר סידני ווב, הוברט לנד, ה. ה. צ'מפיון וברנרד שו לקחו בה חלק.

המקדש של גברת בסאנט כלל שש מצגות סימבוליות של שש האמונות הבינ"ל בהיכל ההרצאות. ה"אשפים" שבקרו שקלו בעניין ציור קיר של כוכב תאוסופי בעל שש קודקודים, עשוי משתי משולשים חופפים אשר מחוברים על ידי נחש.

התמה חוזרת על עצמה ב"מקדש ההבנה". העלון מיידע אותנו שששת כנפי המקדש "יכילו את ההיבטים התרבותיים של יהלום האמת".

בניו-יורק ה"חברים של חדר המדיטציה" במשך זמן רב נפגשו באופן קבוע בחדר המדיטציה של האו"ם. במרכז המקדש קרן אור קורנת על עפרה מבריקה. ב24 באפריל, 1957, כאשר חדר המדיטציה נפתח מחדש, דאג המרשלד, מזכ"ל האו"ם,  תיאר את האבן הפאגנית כמזבח עבור הדת האוניברסלית.

"המזבח הוא סמל של אלוהי כולם" הוא אמר.

למקדש ההבנה גם כן יהיה חדר מדיטציה, אשר יהיה ידוע כ"היכל ההארה". שם, מתכננים שהאילומינטי, מאסטרים החכמה, המנהיגים שלנו ממקדש ההבנה, יכשירו את הציבור לכת ההומאניסטית החדשה.

מפגשים, הקרנות סרטים וקורסי למידה בנושא הדתות הגדולות בעולם יתבצעו ב"היכל ההארה".

מעניין לתת את הדעת על כך שבמשך זמן מה, קבוצה המכנה עצמה "הקבוצה החדשה של משרתי העולם" ביצעה "מפגשי מדיטציה ירח מלא" במרכז התרומות של קרן קרנגי הבינ"ל בניו יורק. ב21 לדצמבר, 1961, אנוכי השתתפה באחד המפגשים הללו, היכן שעלונים הופצו אשר מתארים את "הדת העולמית החדשה". ספרון של "World Goodwill" תיאר את מה שחלק מהתומכים ב"מקדש ההבנה" מתכננים.

"מיסטיקה מסוג חדש מגיעה להכרה… היא מאופיינת על ידי חוסר העניין שלה באמונות דתיות משלה"

היכן שהשואפים להיות אליטה אינטנציונלית נפגשים יחדיו כדי לתכנן ממשלה עולמית, שמעתי שקבוצה החלטית של "משרתי עולם" המונהגת על ידי פוסטר ביילי, זימרו באחידות את האינבוקציה הגדולה המסתורית שלהם.

"תן לכוונה להוביל את רצונותיהם הקטנים של האדם—
הכוונה שהמאסטרים יודעים ומשרתים."

האם המטרה האמיתית של המאסטרים העלי תודעה-עולמית של UNISM (אחדותיזם) היא לכוון ולשלוט בנו על ידי פולחנים פאגנים?

[2]  (שייכים לLUCIS TRUST של ארגון התאוסופיה)
[3]  (בעלה של אליס ביילי מלכת הניו אייג', יו"ר התאוסופיה לאחר אנני בסאנט ומקימה עם בעלה את LUCIS TRUST, שנייהם בונים חופשיים גבוההים ביותר, הוא עצמו דרגה 33)

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *